Intrebari frecvente

1. De unde sunt produsele?

Produsele sunt comandate de la o firma de distributie internationala din America.

2. Cum pot da comanda?

In momentul in care ti-ai ales un model de pe site, iei legătura cu mine. Eu verific daca modelul respectiv este in stoc pe culoarea si mărimea dorita. Daca este, in momentul in care te-ai hotărât ca vrei produsul, eu iţi dau un extras de cont in care tu depui suma datorata. Pentru comenzi mici, accept 50% din suma. Pentru comenzi mai mari de 2-3 perechi, suma integrala. Cine depune suma integrala, are transportul (Posta Romana) oferit de mine.

ATENTIE!!! Cizmele UGG nu sunt UggAustralia !!!

3. De unde am siguranţa ca o sa ajungă la mine comanda?

Puteti sa cereti datele mele de la banca cu care puteti sa-mi faceti plangere pentru inselaciune la politie.Iar in momentul in care depuneti banii, la detalii plata mentionati “avans/plata pantofi”.

4. Ce fac daca produsul comandat nu-mi vine sau nu-mi place?

In acest caz, eu adaug produsul respectiv in stoc si va ajut sa-l vindeţi la preţul comandat.

Nu va ofer garanţia ca o sa se vanda foarte repede.

5. In cat timp ajunge comanda?

Comanda ajunge la mine in maxim 14 zile lucrătoare. Modalitatea de livrare este PrioriPost (20RON/pereche),colet postal doar pentru cei cu mutatie (10RON/pereche). Daca platiti anticipat toata suma, transportul este din partea mea. Cine doreste curier privat, suporta cheltuielile de transport (aprox. 40 RON colet),plata facandu-se la destinatie.

Pentru Constanta, livrare personala.

7.Cand pot da comanda?

Comenzile le efectuez,in principiu, in fiecare zi de miercuri.